عصريين بس ملتزمين
اهلا ومرحبا بيكم

فى عصريين بس ملتزمين




...________$$$$$$$$______$$$$$$$$$_________
______$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$_______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
..._____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
_____________$$$$$$$$$$$$$______________
________________$$$$$$$_________________
___$$$___$$$______$$$______$$$___$$$____
__$$$$$_$$$$$______$______$$$$$_$$$$$___
__$$$$$$$$$$$_____________$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$_________________$$$$$$$$_____
_____$$$$_____________________$$$$_______
_______$________________________$________
_______________________________________
نتمنى ان ينال اعجابكم


شبابى اسلامى عصرى
 
الرئيسيةالتسجيلدخول
اللهم لك الحمد كله ولك الشكر كله .. اللهم لك الحمد حتى ترضى ولك الحمد حين الرضى ولك الحمد بعد الرضى...
سبحانك اللهم وبحمدك وتبارك اسمك وتعالى جدك ولا إله غيرك__ اهلا ومرحبا بكم فى عصريين بس ملتزمين
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اعضاؤنا الكرام تم تغيير شكل المنتدى ال مش عجبه الشكل يدخل ف قسم طور منتداك ويقول وهنرجع الشكل القديم تانى او اى تصميم جميل تختاروه مع تحياتى admin zahra

 

 لعبه الصراحه

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ملاك الروح
عضو
عضو
ملاك الروح

عدد المساهمات : 345
نقاط : 419
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 38

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 4:48 pm

الى بيحب مش ممكن يزعل من حبيبه فبتالى
مفيش غصام علشان يجى التسامح
انا عن نفسى مش ممكن ازعل من حبيبى لانه لو حبيبى مش ممكن هيزعلنى
اقول 11111111111111111111111

_________________
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الياسمين
Admin
زهرة الياسمين

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 28

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 6:05 pm

ردك جميل جدا وفعلا اللى بيحب حد مش بيزعله ولا بيزعل منه واقول 22222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
ملاك الروح
عضو
عضو
ملاك الروح

عدد المساهمات : 345
نقاط : 419
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 38

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 6:47 pm

وانا هقول 3333333333333333333 ونفسى اسال مرة بقى

_________________
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نسمات
Admin
نسمات

عدد المساهمات : 221
نقاط : 403
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 24
الموقع : www.elhaia.ahlamountada.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 7:24 pm

وانا بقول 4444444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك الروح
عضو
عضو
ملاك الروح

عدد المساهمات : 345
نقاط : 419
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 38

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 7:38 pm

هاااااااااااا 5555555555555555
ولااول مرة جه دوار اسال
ايه الصفه الى بتتمنها فى حبيبك

_________________
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
i hate my life

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 26
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 14, 2010 11:03 pm

الحياء والاخلاق بس هل الاتنين فى فرق بينهم!!
واقول 1111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك الروح
عضو
عضو
ملاك الروح

عدد المساهمات : 345
نقاط : 419
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 38

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 2:52 am

اكيد فى فرق بنهم رغم انهم بيكملو بعض واقول
222222222222222222222222222

_________________
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
i hate my life

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 26
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 3:24 am

وانا احب اقول 33333333

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نسمات
Admin
نسمات

عدد المساهمات : 221
نقاط : 403
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 24
الموقع : www.elhaia.ahlamountada.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 10:23 am

وهقول ٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤٤يابختك يالى هتيجى بعدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الياسمين
Admin
زهرة الياسمين

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 28

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 11:25 am

55555555555 اسال (ماذا تفعل حينما تجد الشخص القادر على مسح دموعك وهو من جعلك تبكى؟؟؟؟؟؟؟)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
ملاك الروح
عضو
عضو
ملاك الروح

عدد المساهمات : 345
نقاط : 419
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 38

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 11:44 am

لاسف مفيش غير الدموع ووجع القلب بجد هيكون اصعب وجع
ووقتها هتمنا انه يكون الجرح من اى حد الا من الحاسه انه
الوحيد الى قدر على مسح دموعك وقول
11111111111111111111 Rolling Eyes

_________________
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NoCo0oMeNT
Admin
NoCo0oMeNT

عدد المساهمات : 80
نقاط : 94
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 28
الموقع : ~ NoCo0oMeNT~

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 15, 2010 10:41 pm

2222222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الياسمين
Admin
زهرة الياسمين

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 28

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 9:56 am

33333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
ضوء القمر
عضو
عضو
ضوء القمر

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 29
الموقع : www.mohamedsalah.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 11:26 pm

4444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NoCo0oMeNT
Admin
NoCo0oMeNT

عدد المساهمات : 80
نقاط : 94
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 28
الموقع : ~ NoCo0oMeNT~

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس ديسمبر 16, 2010 11:55 pm

555555555555555555555
بماذا تشعر عندما تجد حبيبك يبكى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
i hate my life

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 26
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 17, 2010 1:58 am

ما اصعب ان تشوف حبيبك يبكى دموعه كا انهمار النهر على اليابسه يمكنه ان يغرق اى احد فيه احساس فظيع انه امامك وانت لا يمكن فعل شئ له غير ان تبكى معاه
على راى المثل غطينى وصوتى هههههههه

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
i hate my life

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 26
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة ديسمبر 17, 2010 1:59 am

معلش نسيت اقول الرقم الاحساس شدنى شويه
وهقول 11111111111

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
NoCo0oMeNT
Admin
NoCo0oMeNT

عدد المساهمات : 80
نقاط : 94
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 28
الموقع : ~ NoCo0oMeNT~

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 18, 2010 1:14 pm

لا يا راجل الاحساس شدك طيب لما اجيلك
2222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الياسمين
Admin
زهرة الياسمين

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 28

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 18, 2010 4:41 pm

3333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
ضوء القمر
عضو
عضو
ضوء القمر

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 29
الموقع : www.mohamedsalah.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 18, 2010 9:19 pm

4444444444444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
i hate my life

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 26
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 4:39 am

5555555
ما هو تصرفك او رد فعلك عندما تلاقى اغلى شخص عندك او حبيبك اللذى عيشت طول عمركه له يخونك اما نيك مع اقرب الناس اليك ؟؟؟؟؟؟

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك الروح
عضو
عضو
ملاك الروح

عدد المساهمات : 345
نقاط : 419
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 38

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 1:07 pm

حقيقى اصعب احساس فى الدنيا لما تتوجع اوى من اقرب الناس ليك
وهو حبيبك انا بجد هيكون اصعب وقت يمر بحياتى لحظه منجرح من حبيبى
مقش هقدر اتصفر غير انى ابقى ابكى واقول 111111111111111111111

_________________
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضوء القمر
عضو
عضو
ضوء القمر

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 29
الموقع : www.mohamedsalah.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 2:58 pm

انا بقى غيركو خالص وانتى بتردى على سؤال دة ليا يملاك انا هعمل بى المثل الى بيقول من باعنا بعناة ويفرق علينا اجتماعه ومن حبنا حبناة ونقول 222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
i hate my life

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 26
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد ديسمبر 19, 2010 9:07 pm

مفيش حاجه اسمها كده ده يبقى مش حب فين المشاعر والاحساس لو كلامك كده يبقى الكلام ده ملوش لزمه اللى بيقولو فيه ما اصعب ان تكون بتحب شخص بجنون وانت تعلم انه لك لن يكون
يبقى الحب من طرف واحد يبقى ملوش لزمه ده كده غلط لازم تعرف اللى قدامك احساسك ومشاعرك الفراق اصعب الاحاسيس بيوجع اكتر من الموت الموت شخص مش هتشوفه على مر الزمن بيتنسى اما الفراق بيفضل واللى اكتر انك بتشوف اللى سابك او فارقك بيصحى فيك احساسك كل ما تشوفه او تسمع اسمه او صوته
ومطولش عليكم واقول
33333333333333

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك الروح
عضو
عضو
ملاك الروح

عدد المساهمات : 345
نقاط : 419
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 38

لعبه الصراحه  - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبه الصراحه    لعبه الصراحه  - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 20, 2010 3:10 am

اولا بايد رئيك جدا الانسان مشاعر واحسايس وقول 44444444444444444444

_________________
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لعبه الصراحه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عصريين بس ملتزمين :: ضحك ولعب :: ضحك ولعب-
انتقل الى: