عصريين بس ملتزمين
اهلا ومرحبا بيكم

فى عصريين بس ملتزمين




...________$$$$$$$$______$$$$$$$$$_________
______$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$_______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
..._____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
_____________$$$$$$$$$$$$$______________
________________$$$$$$$_________________
___$$$___$$$______$$$______$$$___$$$____
__$$$$$_$$$$$______$______$$$$$_$$$$$___
__$$$$$$$$$$$_____________$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$_________________$$$$$$$$_____
_____$$$$_____________________$$$$_______
_______$________________________$________
_______________________________________
نتمنى ان ينال اعجابكم


شبابى اسلامى عصرى
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول
اللهم لك الحمد كله ولك الشكر كله .. اللهم لك الحمد حتى ترضى ولك الحمد حين الرضى ولك الحمد بعد الرضى...
سبحانك اللهم وبحمدك وتبارك اسمك وتعالى جدك ولا إله غيرك__ اهلا ومرحبا بكم فى عصريين بس ملتزمين
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
اعضاؤنا الكرام تم تغيير شكل المنتدى ال مش عجبه الشكل يدخل ف قسم طور منتداك ويقول وهنرجع الشكل القديم تانى او اى تصميم جميل تختاروه مع تحياتى admin zahra

شاطر | 
 

 لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ضوء القمر
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 27
الموقع : www.mohamedsalah.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 1:17 pm

وانا هخرج ملوكه حبيبه قلبى وهدخل ايمو العين بالعين والبادى اظلم ادخلى برجلك اليمين يا ايموI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 24
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 2:02 pm

ياعم تانى ونبى ابوس ايدك ركز كده مين اللى جوه انتا سجنت ريدو وايمو مع بعض وطلعت ملوكا مرتين وهييا مش جوه هو فى ايه ركز شويه
كده مين اللى جوه ايمو ولا ريدو

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البنوتة الامورة
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 406
نقاط : 447
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 24/12/2010
العمر : 20
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 2:44 pm

وانا كمان ليا الشرف بالتعرف عليك يا قمر اظاهر انك انسان محترم اوى وميرسى جدا انك طلعتنى من السجن ولو انا لس فى السجن بقولكم طلعونى ومش ملك هى اللى فى السجن انا بطلعها وادخل محمد صلااااااااااااااح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضوء القمر
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 27
الموقع : www.mohamedsalah.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 5:58 pm

كان غيرك اشطر التعليق الاول مسحته بس ما اتمسحش اتانى هو الى عامله يعنى انتى محبوسه ومتعرفيش تحبسى حد lol! lol! lol! lol! ومش عايزين كوثه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الياسمين
Admin
avatar

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 8:09 pm

وانا هخرج ايمو حببتى وادخل محمد صلالالالالالالاح طبعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
ضوء القمر
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 27
الموقع : www.mohamedsalah.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 8:47 pm

Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect ماشى كلكو عليا علشان انا غلبان ومعرفش حد هنا فى المنتدى كتير ماشى طيب فين حبيبى يطلعونى ماشى No No No No No No No No No No No
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الياسمين
Admin
avatar

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 9:05 pm

تصدق صعبت عليا لو كان ينفع كنت هخرجك متزعلش تحب اجبلك طبق العدس ولا لسه محتفظ بشويه من اللى جبتهم المره اللى فاتت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
i hate my life
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 24
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 10:12 pm

وانا هطلع محمد صلاح وادخل زهره الياسمين او ( زهره وازواجها الخمسه)ههههههههههههههههههههه

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاطف تيفا
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 26
نقاط : 57
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/12/2010
العمر : 25
الموقع : المنصورة

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 11:05 pm

انا بطلع زهرة وبكل فخر بدخلك ياكاره حياتك مع اصحابك مستنيينك ياغالى ومش هجيبلك عيش ولا حلاوة علشان الحلاوة غليت الايام دى santa santa santa santa afro afro afro cheers cheers cheers

_________________
اذا خانك من تحب فانتظر حتى يعطيك ضهره واكتب عليه كان بامكانى الخيانه ولكن اخلاقى لاتسمح لى بهذه الاهانه No No No geek
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://WWW.ELHAIA.AHLAMOUNTADA.COM
زهرة الياسمين
Admin
avatar

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الإثنين يناير 10, 2011 11:56 pm

ميرسى ياطوفه يااخويه ياقمر منحرمش منك ابدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
نسمات
Admin
avatar

عدد المساهمات : 221
نقاط : 403
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 23
الموقع : www.elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الثلاثاء يناير 11, 2011 12:40 am

وانا هخرج ميدو وادخل محمد صلاح بردله الجميل ياجماعه أصل هو مش رضى يدخلنى يلابقى يامحمد تعيش وتاخد غيرها وعلى رأى المثل إلى تحسبه موسى يطلع فرعون

_________________
لست ابالى بظلمكم ...
فصيحوا كما تشاءون ...
فلن يستمع قلبى لأصواتكم...
فاسلامى عزى ...
ولست ابالى ابدا بهجائكم ...
فالمولى ناصرى ...
وله ستخضع اعناقكم ....
فشرعى القران... ونهجى الاسلام ...
وغايتى رضا الرحمن ....
ورسولى المصطفى العدنان ....
وافتخر بأنى من الاخوان ...
ولايعنينى ابدا ضيق عقولكم !!!!!!!
"احدى خواطرى "
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاك الروح
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 345
نقاط : 419
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الثلاثاء يناير 11, 2011 10:42 am

ياجماعه حرام عليكم كدة تحبسو محمد صلاح برضو كلكم مركزين اوى عليه وسيبين
القمر احمد (الطير الحزين)برة ينفع كدة انا هخرج محمد وادخل احمد وهجبلو المكرونه
المعجنه الى بيحبها ولى هيجى يخرجو هيكلها معها خالى بالكم المكرونه كتيرة جوة معها
اللهم بلغت اللهم فشهد انم احرار


flower flower flower flower flower flower

_________________
<br>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضوء القمر
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 27
الموقع : www.mohamedsalah.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الثلاثاء يناير 11, 2011 2:36 pm

وانا هطلع حبيب قلبى احمد الطير الجريح وهدخل نسماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات ادخلى برجلك اليمين ينسماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات علشان تحرمى تحبسينى يلا ينسمااااااااااااات ادخلى I love you lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 24
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الثلاثاء يناير 11, 2011 10:43 pm

وانا اخرج نسمات عشان هعزمها على العشاء فى احلى مكان فى العالم عشان انا عارف انها ملهاش فى المكرونه
وادخلى يا ملوكه عشان انتى بتحبيها وعلى راى المثل طباخ السم بيدوقه

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نسمات
Admin
avatar

عدد المساهمات : 221
نقاط : 403
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 09/12/2010
العمر : 23
الموقع : www.elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الأربعاء يناير 12, 2011 10:42 am

ميرسى ياميدو ياعسل ويبقى حد يقابلنى لو جه معانا يلا محدش يعيط ياجماعه بليز هتصعبوا عليا كده @ يلا محمد عشان تشوف آخر الى يحبسنى ههههههه@

_________________
لست ابالى بظلمكم ...
فصيحوا كما تشاءون ...
فلن يستمع قلبى لأصواتكم...
فاسلامى عزى ...
ولست ابالى ابدا بهجائكم ...
فالمولى ناصرى ...
وله ستخضع اعناقكم ....
فشرعى القران... ونهجى الاسلام ...
وغايتى رضا الرحمن ....
ورسولى المصطفى العدنان ....
وافتخر بأنى من الاخوان ...
ولايعنينى ابدا ضيق عقولكم !!!!!!!
"احدى خواطرى "
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الياسمين
Admin
avatar

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الأربعاء يناير 12, 2011 1:39 pm

ايه ده وقدرت ياميدو تحبس ملاك انا هخرج ملوكه حبيبتى وادخل ياميدو نور مع اصحابك ومعلشى يانونه هعزمك انا بقى وعلى سينما كمان لحد ماحد يفرج عنه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
البنوتة الامورة
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 406
نقاط : 447
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 24/12/2010
العمر : 20
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الأربعاء يناير 12, 2011 2:37 pm

كده يا حبيبتى تدخلى ميدو اللى انا لسة متعرفة عليا ماشى ماشى مش مشكلة انا هطلعو وهدخل تيفا حبيب قلبى وبأيدك اليمين ياريت يا تيفا Razz Razz وسورى بقى مش هقدر اجيبلك حاجه علشان زى ما انت بتقول الحجات كلللها غليت مش الحلاوة بسوياريت يا جماعه سيبو يتعذب لوحده كده ومحدش كمان يجيبلو اكل tongue tongue I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 24
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الأربعاء يناير 12, 2011 2:47 pm

سناكس كتير لا احلى ايمو فى الدنيا وبكده اروح السينما يلا يا حجه منك ليها هتركبوا عشان نروح سوا ولا هتتمشوا

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
البنوتة الامورة
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 406
نقاط : 447
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 24/12/2010
العمر : 20
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الأربعاء يناير 12, 2011 2:56 pm

اى خدعه يا قمر وبجد انا اتشرفت بمعرفتك وعاوزة ملك الياهو لو معاك وانا عاوزة اروح معاك السينيما ممكن؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
i hate my life
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 356
نقاط : 403
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
العمر : 24
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الأربعاء يناير 12, 2011 3:05 pm

يا ايمو يا قمر انتى تا امرى بس زهره وازواجها الخمسه هيا اللى معاها التذاكر احجزى منها وده اميلى يا قمر medo_actooo@yahoo.com

_________________
اذا سالوك يوما عن انسان احببته فلاتقل سرا كان بينكما.. لا تحاول ابدا تشويه الصوره الجميله لهذا الانسان الذى احببته اجعل من قلبك مخبا سريا لكل اسراره وحكاياته... الحب اخلاق قبل ان يكون مشاعر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ضوء القمر
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 27
الموقع : www.mohamedsalah.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الأربعاء يناير 12, 2011 9:39 pm

وانا هطلع عاطف وهدخل ايموادخلى رجلك اليمين I love you I love you I love you Arrow Arrow Arrow
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الياسمين
Admin
avatar

عدد المساهمات : 309
نقاط : 415
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 07/12/2010
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الأربعاء يناير 12, 2011 10:18 pm

طب ليه كده بقى ايمو هتروح السينما معايا انا ونسمات وعاطف كمان ونو ميدوومحمد ويلا ياايمى افراج عشان نروح السينما وادخل برجلك اليمين ياميدووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhaia.ahlamountada.com
ضوء القمر
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 437
نقاط : 716
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/12/2010
العمر : 27
الموقع : www.mohamedsalah.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الخميس يناير 13, 2011 9:11 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طيب انتى الى مش هتروحى السينما وهطلع ميدو وهقوله عد الجمايل وهدخل زهرة وازواجها الخمسه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاطف تيفا
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 26
نقاط : 57
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 11/12/2010
العمر : 25
الموقع : المنصورة

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الخميس يناير 13, 2011 11:28 am

وهى السنيما تبقى سنيما برده من غير زهرة افراج يا زهرة علشان الخروجه دى من غيرك مش هتنفع وادخل برجلك اليمين يا ضوء القمر هههههههههههههههههههههههه Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball

_________________
اذا خانك من تحب فانتظر حتى يعطيك ضهره واكتب عليه كان بامكانى الخيانه ولكن اخلاقى لاتسمح لى بهذه الاهانه No No No geek
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://WWW.ELHAIA.AHLAMOUNTADA.COM
البنوتة الامورة
عضو
عضو
avatar

عدد المساهمات : 406
نقاط : 447
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 24/12/2010
العمر : 20
الموقع : http://elhaia.ahlamountada.com

مُساهمةموضوع: رد: لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت   الخميس يناير 13, 2011 12:06 pm

مش عارفه اطلعك ولا مطلعكش اطلعك ولا مطلعكش امممممممممممممممممممممممممممممممممممممم لالالالا مش هطلع علشان كلهم انا بحبهم ومش هطلعك يا محمد صلاح وهجيبلك شيبسى وبسكوت علشان يقضوك علشان تقدر تتدخلنى تاااانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لعبة سجن المنتدى ====> جامده مووووت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 5 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عصريين بس ملتزمين :: ضحك ولعب :: ضحك ولعب-
انتقل الى: